21 Ekim 2011 Cuma

kulüp panosu

    daha önceki bir yazımda kardeşimin öğretmen olduğundan bahsetmiştim,bu yıl yer değişikliği ataması yapıldı ve merkeze tayin oldu,yeni bir okul,yeni bir sınıf,tabi geçen dönem yaptığı bütün panolar süsler vs. vs. hepsi eski okulunda kaldı ,

      şimdi hepsini tekrardan yapması gerekiyor,ve tabiki hemen abladan yardım isteniyor :) canım ablam seni çok seviyorum,sen çok güzel yaparsın ,eh madem heves ettin yap bari sen falan gibi bir takım konuşmaların ardından panoları benim yapmama karar veriliyor:) (şaka bir yana o kadar yoğun ki yardımcı olmak amacıyla ben seve seve üstleniyorum bu görevi)

       ilk olarak kulüp panosundan başladım,bembeyaz bulutlar düşündüm ,yağmur damlalarına çocukların resimleri koyulacak,ilk aşamasını paylaşıyorum,daha sonra tamamlanmış halinide yayınlayacağım,şimdi sırada mevsim diagramı var ona nasıl uçuk,kaçık sevimli bir şeyler yapsam acaba...?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder